Kara Kuvvetler Astsubay Meslek Yüksek Okulu Başvuru Sonuçları Hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Kara Kuvvetler Astsubay Meslek Yüksek Okulu Başvuru Sonuçları Hakkında

Kara Kuvvetleri Astsubay Meslek Yüksek Okulu başvuru sonuçları ne zaman ? Kara Kuvvetleri Astsubay meslek yüksek okulu öğrenci alımları ne zaman ? Astsubay öğrenciliğe ne zaman çağrılacağım ? Astsubay meslek yüksek okulu başvuru kabul edildi mi ? Astsubay meslek yüksek okulu 2. seçim ne zaman ? Kara Kuvvetleri Astsubay Meslek Yüksek Okulu 2. seçimler ne zaman yapılacak ?

Kara Kuvvetleri Astsubay Meslek Yüksek Okulu 2. Seçim belli oldu

Hava Astsubay Öğrenci İkinci Seçim Listesi Belli Oldu

İlk olarak bilmenizi isteriz ;

Kara Kuvvetleri Astsubay Meslek Yüksek Okulu başvuruda bulunmak isteyen adayların mezun oldukları veya olacakları okul öğrenim kolu, alan ve bölümleri dikkate alınarak teknik bölümler ve işletme yönetimi bölümü için YGS-1, YGS-2, YGS-3, YGS-4, YGS-5 ve YGS-6 puan türlerinde aldıkları puanlardan (ham puan) en yüksek olanı esas alınarak sıralanmakta ve alınması planlanan aday sayısına bağlı olarak işletme yönetimi ve teknik bölümler programları için ayrı ayrı “Öğrenci Seçim Aşamalarına Çağrı Puanı” belirlenmektedir. 

GATA Sağlık Astsubay Meslek Yüksek Okulu başvuruda bulunmak isteyen adaylar mezun oldukları veya olacakları okul öğrenim kolu, alan ve bölümleri dikkate alınarak YGS-1 ve YGS-2 puan türlerinde aldıkları puanlardan (ham puan) en yüksek olanı esas alınarak sıralanmakta ve alınması planlanan aday sayısına bağlı olarak ” Öğrenci Seçim Aşamalarına Çağrı Puanı” belirlenmektedir.

Başvuru yaptım ve başvurumun kabul edildiğini nasıl bileceğim ?

YGS sonuçlarının açıklanması ve çağrı puanlarının belirlenmesinin ardından ikinci seçim aşaması sınavlarına katılmaya hak kazanan adaylar belirlenmektedir. Lütfen bu yazıyı dikkate alınız; “Belirlenen adaylara posta ile herhangi bir belge gönderilmiyor.  Kara Kuvvetleri Astsubay Meslek Yüksek Okulu öğrenci olabilmek için barajı aşan öğrenci adaylarının isimleri ve hangi gün ikinci seçim aşaması sınavına katılacakları Haziran Ayında Belirlenecek.

Kara Kuvvetleri Astsubay Meslek Yüksek Okulu için yazılı sınav ne zaman yapılacak ? 

ÖSYM Başkanlığı tarafından yapılan YGS sınavı yazılı sınav yerine geçmektedir. Kara Kuvvetleri Astsubay Meslek Yüksek Okulu için “YGS-1-2-3-4-5-6″ ve GATA Sağlık Astsubay Meslek Yüksek Okulu için “YGS-1 ve 2 ” puan türlerinden ham puan olarak en yüksek puanınız sizin başvuru puanınız olacaktır.

Yazılı sınav aşamasında başarılı olursam ikinci seçim aşaması sınavlarına ne zaman katılacağım ?

2 nci seçim aşama sınavları Haziran – Temmuz aylarında Kara Harp Okulunda yapılacaktır. Sınavın yapıldığı yıl YGS paun türlerinden programlara göre Kara Kuvvetleri Komutanlığınca  ayrı ayrı tespit edilen asgari puanları alan adaylar Haziran-Temmuz aylarında sırayla, ön sağlık muayenesi, bedeni yeterlilik sınavı ve mülakat sınavına tabi tutulacaktır. Bu aşamalarda başarılı olan adaylar sağlık muayenesi için Askeri Hastanelerine sevk edilecektir.

İkinci Seçim Aşaması Sınavları Değerlendirmeleri Nasıl olacak ?

Öğrenci adaylarının ön sağlık, yeterlilik testi ve mülakat aşaması sonucunda aldığınız puanlardan; bedeni yeterlilik testi puanının %15’i, mülakat puanının %15’i ve YGS puanının %70’inin (ygs puanınızın ham puanına göre) toplamında oluşan sonuç puanına göre hesaplanan en yüksek puan alan öğrenci adayının puanı ile başlamak üzere sıralanarak asil ve yedek adaylar listesi belirlenecektir. Belirlenen öğrenci adaylarından kontenjanı ne kadar ise o kadar öğrenci adayı okullara girmeye hak kazanacaktır.

Bütün aşamalara tabi tutulduğu halde asil ve yedek öğrenci adaylığı listesinde ismi olmayan adayların okullara kaydı yapılmayacaktır.

Şehit, Malul Gazi veya Muharip Gazi Çocukları, tercih ettikleri ön lisans programında kendilerine ayrılan kontenjanlar için kendi aralarında sıralanmaktadır. Kendi puanıyla okula kayıt hakkı elde eden adaylar bu kontenjana Dahil Edilmemektedir.

Sınav Sonuçları ne zaman ve nasıl duyurulacak ?

Haziran ayı içerisinde ikinci seçim aşaması sınavlarına katılacak adaylar belirlenecek. Belirlenecek olan bu liste Kara Kuvvetleri Komutanlığı sitesinde yayınlanacak ve sizlere tebliği niteliğinde olacaktır.

Asil ve Yedek aday isimleri listesi yayınlanınca adaylar sınav sonuçlarına ulaşacaklar. Sınav sonuçları ilanlarda belirtilen tarihlerde Kara Kuvvetleri Komutanlığı sitesinde yayınlanacak.

 

 

Not: Yazımız bilgilendirme amaçlıdır.

Kaynak : kkk.tsk.tr

52 Comments. Leave new

İnternet üzerinden gata ya başvuru yaptım peki sonuçlarını ne zaman ve hangi siteden öğrenebilirim.?

Cevapla

şifremizi hatırlayamadığımız takdirde herhangi bir sorun meydana gelir mi?yeni şifre alma mümkünatımız var mı?

Cevapla
Global Gündem
7 Haziran, 2013 12:57

Telefon ile bu sorunu halledebilirsiniz belki. Kara Kuvvetleri Komutanlığı bilgi edinme kısmını arayıp öğrenebilirsiniz diye düşünüyoruz. Teşekkür ederiz.

Cevapla

cevaplandırırsanız memnun kalırım.teşekkür ediyorum şimdiden

Cevapla
Global Gündem
6 Haziran, 2013 17:13

Tugay Bey ;
Ygs sonuçlarına göre asil ve yedek listesi Kara Kuvvetleri Komutanlığı tarafından düzenlenecek. Bu listeler haziran 2013 ayı içerisinde belirlenecek. Kesin tarih bilinmiyor.
Teşekkür ederiz

Cevapla

ygs puanı ne kadar kı ygs sınavından ne kadar puanalmamız lazım

Cevapla
Global Gündem
7 Haziran, 2013 14:49

Kara Kuvvetleri Komutanlığına eğer başvuru yaptıysanız alt puan sınırı Kara Kuvvetleri Komutanlığı Astsubay Meslek Yüksekokuluna başvuruda bulunan öğrenci sayısı ve aldıkları puanlara göre sıralanacağı için kesin puan söyleyemeyiz.

Cevapla

başvuru yaptım peki sonuçlarını ne zaman ve hangi siteden öğrenebilirim.?

Cevapla
Global Gündem
10 Haziran, 2013 18:31

Haziran ayı içerisinde yayınlanacak . Kesin bir tarih yok şimdilik.

Cevapla

karakuvvetleri assubaylık için 180 barajı olan taban puanıyla alım yapılıyordu gecen sene peki bu 180 olan puanın düşme ihtimali varmı?veya katılım az oldugundamı puanların düşme ihtimalı olabiliyor bununla ilgili bilgi vermenizzi rica ediyorum.yardımcı olabilirseniz cok minnettar kalıcam teşekkürler…

Cevapla

bi sorum olcakdi kardes benim puanım 177 bu giremem ama bu sene puanlar cekilcek diyolar barji cok kiai gecemedi diye bu nakadar dogru kardesim bi bilgim varmi…

Cevapla
Global Gündem
11 Haziran, 2013 23:59

Başvuru yapanların puanlarına bağlı. Bu yüzden tam olarak bilemiyoruz. Teşekkür ederiz.

Cevapla

ya bide sözel olan kişi alına bilio mu sözel punı ile ?

Cevapla

en düşük kaç puanla aldı ?

Cevapla
Global Gündem
12 Haziran, 2013 20:04

Henüz bilgi bulunmuyor.

Cevapla

kardesim bugun puanlar aciklandi ve 2 puanla kaybettim puanlarda cekilme olabilirmi.şimdiden tesekkur ederim

Cevapla

emre kardeşim puanları nereden öğrendin

Cevapla

Fatma 180 den aldi okulda olan arkadasm söledi senn puan kac

Cevapla

Teknık bölüm mü kardeş ? Nasıl olmuş.

Cevapla

kardesim bn 205 aldımda nerden öğrencem alıp almadıklarını 😀

Cevapla

arkadaşlar teknık bölümüne gitmek istiyorum Anadolu cıkıslıyım meslek liselerimı alıyolar

Cevapla

K.Kuv. Adına HAVA MYO demek ne oluyo acaba hava myo ile aynı değil mi ?

Cevapla
ilyas yıldırım
18 Haziran, 2013 15:28

kardes ben k.k.ast myo kazandım jandarma 25 haziranda belli olcak peki ben hangi belgeleri götürecegimi bilmiyorum eger bana sırasıyla yazarsanız sevinirim

Cevapla

Ben ygs1 250 puanla kazandım 10 temmuzda sağlık muayenesi ne çağırdılar

Cevapla

bayanlarda giriş hakkı var mi

Cevapla

kk astsubay myo ikinci seçim aşamalarına çağırıldım. istenilenler arasında kalem silgi falan var. yazılı bir sınav olmadığına emin misiniz?

Cevapla

kk astsubay myo ikinci seçim aşamalarına çağırıldım.ygs puanım 332.meslek lisesi mezunuym.kk ast. myo nun barajı kaç?

Cevapla

kara astsubaylıgı ıkıncı secım asaması sınavına gıderken yanımızda goturcegımız belgeler neler…

Cevapla

bende çagırıldım amakıçıma baka baka geri geldim ve rezilligimde bana kaldı beni dşim den elediler karayerin astsubaylıgı olsun

Cevapla

kaç tane bayan alınıyor

Cevapla

arkadaşlar 2013 teknik bölüm bu sene düşebilir

Cevapla

kara kuvvetleri astsubaylık baraj puandan aşağa meslek liselerine
busene düşebilir

Cevapla

YAŞ ÖNEMLİMİ 18 DOLDURMAK

Cevapla

Ben 10.sınıf Düz Lisede okuyorum YGS’den toplam kaç puan aLmam gerekiyor astsubay olabirim

Cevapla

Ben meslek lisesi son sınıf öğrencisiyim assubay olamak istiyorum sinav siteminden ve genel olarak gerekli olan bilgileri tam bilmiyorum yardımcı olursaniz sevinirim…

Cevapla
Global Gündem
11 Kasım, 2013 23:49

Sitemizde başvuru hakkında bilgiler mevcut. Buradan istediğiniz bilgiye ulaşabilirsiniz. Teşekkür ederiz.

Cevapla

astsubay olmak isteyenler sağlılktan geçemezlerse ama hakikaten astsubay olmak isteyen peşini bırakmayıp kararlı olan birisi için son durum nedir ?

Cevapla
Global Gündem
11 Kasım, 2013 23:47

itiraz etme hakkınız bulunuyor ama itirazınız da mutlaka kabul edileceksiniz diye bir kural yok. Azimli olduğunuz sürece herşeyin üstesinden gelirsiniz diye düşünüyoruz. Allah yardımız olsun.

Cevapla

Bu seneki baraj puan kaç acaba öğrenrbilşrmiyim en yüksekle en az ?

Cevapla

Polen allerjisi olanlar alınıyor mu ?

Cevapla

ben 11. sınıf öğrencisiyim asker olmak istiyorum subay astsubay fark etmez bunu canı gönülden istiyorum suan babam astsubay bende onun gibi olmak istiyorum ama korkuyorumki boyum sorun yaratır diye o kadar kısa değilim ama bana diyorlarki 1 cm ile kaybeden var bu cok sorun yaratır mı ?

Cevapla

Bas vuru tarihi ne zaman

Cevapla

slm ben endüstri meslek lisesi mezunuyum bölümüm ise metal teknolojisi ben teknik astsubay olarak başvurabilirmiyim . bide ygsden ygs1 ygs2 ygs3 ygs4 ygs5 ygs 6 dan herhanhi birinin 180 üstü olması teknik bölümüne gitmemi saglarmı bilgi verirseniz teşekkür ederim iyi günler .

Cevapla

ygs1 ,ygs2 ve ygs3 den kara , deniz ve hava alıyor dıye bılıyorum , ygs6 danda jandarma alıyo olması lazım .

Cevapla

Iki disimin etinde hafif çekilme oldu mülakatta elenirmiyim

Cevapla

elenirsin saglktan kalirsin

Cevapla

Adım Kazım Sergen Şekerci

KHO ve gerekli astsubay okullarına başvurdum ve ikinci seçim aşaması sınavlarına girmeye hak kazandım.Fakat bana verilen tarih 29.06.2014 yani sadece KHO için tarih verilmiş.Peki astsubaylık için bana tarih verilcek mi yoksa astsubaylık icin de bana verilen tarihte gitmem mi gerekiyor ?

Bilgilendirirseniz sevinirim.

Cevapla

İmam hatiplileri alıyorlarmı astsubaylıga basvurular kabul edılıyormu arkadaşlar bilgisi olan varsa yorum atsın.

Cevapla