2013-2014 Kara Kuvvetleri Astsubay Meslek Yüksek Okulları Başvuru Koşulları

Sponsorlu Bağlantılar

2013-2014 Kara Kuvvetleri Astsubay Meslek Yüksek Okulları Başvuru Koşulları

Kara Harp Okulu ve Kara Kuvvetleri Astsubay Meslek Yüksek Okulları başvuruları başladı. Başvuru yapacak adayların dikkat etmesi ve başvuru koşullarını dikkatlice okumalarını tavsiye ederim. Astsubay Meslek Yüksek Okulları için internet üzerinden ön başvurular başladı.

Not: Başvuru şartları sonunda ekstra konular eklenmiştir onlara da göz atmanızı tavsiye ederiz. Ayrıca aklınıza takılan sorularınızı bize yorum kısmından çekinmeden yazabilirsiniz. Teşekkür ederiz.

2014-2015 Astsubay Öğrenci Ön Kayıt Başvuruları

Hotfile Kapatıldı mı ? Hotfile ne oldu ?

Kara Astsubay Öğrenci Seçim Listesi Belli Oldu

Hava Astsubay Öğrenci Seçim Listesi Belli oldu

Kara Kuvvetleri Astsubay Meslek Yüksek Okulu 2. Seçim belli oldu

Hava Astsubay Öğrenci İkinci Seçim Listesi Belli Oldu

Deniz Astsubay Meslek Yüksek Okulu 2. Seçim Belli Oldu

2013-2014 Astsubay MYO Başvuru Şartları Nelerdir ?

  1. Astsubay Meslek Yüksek Okulları Yönetmeliği’nin 44’üncü maddesinde düzenlenmiş olan “Giriş Şartlarını” taşımak (K.K.Astsb. MYO’ya erkek ve bayan, GATA Sağ.Astsb. MYO ile Hv.Astsb. MYO’ya erkek adayların başvuruları kabul edilecektir.),
  2. Askerlik hizmetini yapmamış olmak, silâhaltında bulunmamak, askerlik çağına giren adaylar için sevk tehirli olmak,
  3. TSK Sağlık Yeteneği Yönetmeliği’nin TSK askerî okullarına girecek öğrenci adaylarına ilişkin sağlık niteliklerine uygun olmak,
  4. Vücut yapısı düzgün, her bakımdan sağlam ve fiziksel görünüşü kusursuz olmak (Ağız, çene ve diş yapısı muntazam olmak, göğüs kafesinde şekil bozukluğu bulunmamak, vücudunun herhangi bir yerinde dikkati çekecek ve göz estetiğini bozucu yara, yanık, leke, kellik, frengi ve cilt hastalığından iz bulunmamak, düztaban olmamak),
  5. Kalp, böbrek, karaciğer rahatsızlıkları ve tüberküloz geçirmemiş olmak,
  6. Frengi vb. bulaşıcı hastalığı bulunmamak,
  7. Türkçeyi kusursuz konuşmak (Dilinde kekemelik, pepemelik, pelteklik, tutukluk vb. olmamak),
  8. Duymasında herhangi bir kusuru bulunmamak,
  9. Derecesine bakılmaksızın (Renk körlüğü, şaşılık, miyop, hipermetrop ve astigmat) herhangi bir göz kusuru bulunmamak ve lazer ameliyatlısı olmamak,
  10. Sevk edileceği askerî sağlık teşkillerinden “ASKERÎ ÖĞRENCİ OLUR” kaydını içeren sağlık raporu almak,
  11. Milli Eğitim Bakanlığına bağlı devam mecburiyeti olan ve Genelkurmay Başkanlığınca onaylanan lise ve dengi okullardan 2013 yılında mezun olmuş/olacak durumda olmak veya dönemine bakılmaksızın 2012 yılında mezun olmuş olmak (kesin kayıtların başlangıcına kadar mezun olmak),
  12. TABLO-1’de belirtilen kaynak okullardan ve TABLO-2’de belirtilen alanlardan mezun olmak (K.K.Astsb. MYO’ya temin edilecek bayan öğrenciler İşletme Yönetimi programına alınacaklardır. Bu kapsamda, TABLO-1 ve TABLO-2’de belirtilen programlara kaynak oluşturan okul ve alan mezunu bayan adayların başvuruları geçerli kabul edilecektir.),
  13. 2013 yılında yapılacak YGS sınavına girmek ve belirlenecek olan taban puanın üzerinde puan almak,
  14. Yurt dışındaki okullardan mezun olanlar için lise ve dengi okullarıyla denkliğini belirten, Milli Eğitim Bakanlığınca onaylanmış belgeye sahip olmak,
  15. Şehit, muharip gazi veya malul gazi çocuklarına kontenjanın % 5’i oranında ilave kontenjan verilecektir. Diğer adaylar için tespit edilen baraj puanının (Ortaöğretim Başarı Puanı dâhil edilmemiş ham puana göre) % 90’ını alan Şehit, Muharip Gazi veya Malul Gazi çocukları ikinci seçim aşaması sınavlarına kabul edilecektir.
  16. En fazla 21 yaşında olmak (01 Ocak 1992 ve daha sonra doğanlar müracaat edebilir. Yaş hesaplaması; 2013 yılından gün ve ay gözetmeksizin doğum yılının çıkarılması ile hesaplanır. Örneğin; 1992 yılında doğanlar için 2013 -1992 =21 yaş),
  17. Her ne sebeple olursa olsun yaş düzeltmesi yaptıranların düzeltmeden önceki yaşları dikkate alınır.
  18. Başvuruda bulunan adaylarda, TSK Sağlık Yeteneği Yönetmeliği esas alınarak hazırlanan TABLO-3 (Erkek) ve TABLO-4 (Bayan)de belirtilen boy ve ağırlıkları standartları aranır.

Hotfile Kapatıldı mı ? Hotfile ne oldu ?

2013 Sözleşmeli Er Temini Sınav Tarihleri ve Kafanıza takılanlar Hakkında

UYARI: Askerî sağlık teşkillerince verilecek raporlara dayanılarak sağlık durumları kuvvet özelliklerine göre Türk Silahlı Kuvvetleri Sağlık Yeteneği Yönetmeliği’nde belirtilen esaslara uygun olmadığı tespit edilenlerin okulla ilişikleri kesilir.

“Bu Konulara da göz Atmanızı tavsiye ederim”

Kara Kuvvetler Astsubay Meslek Yüksek Okulu Başvuru Sonuçları Hakkında

Hava Astsubay Meslek Yüksek Okulu Öğrenci Alımları Hakkında

Deniz Astsubay Meslek Yüksek Okulu 2. Seçim Duyurusu Hakkında

 

Kaynak: KHO

 

NOT: Yazımız tanıtım ve bilgilendirme amaçlı olduğu için kesin olmayabilir. MYO için başvuru koşullarının değişebilirliği açısından lütfen resmi sitesini takip ediniz.

261 Comments. Leave new

mülakatlar nezaman

Cevapla

bn bu astsubatlıga başvuru yaptım ama şimdi bakamıyorum
,

Cevapla
Global Gündem
6 Haziran, 2013 17:08

Yani hangi duruma bakamıyorsunuz ?

Cevapla

baraj kaç ve deniz ne zaman açıklanacak

Cevapla
Global Gündem
7 Haziran, 2013 17:35

Haziran ayı içerisinde açıklanacağı yönünde bilgimiz. Kesin bir tarih bulunmuyor.

Cevapla

ARKADAŞLAR KHO OKULU BARAJ PUANI YGS:1,2,5,6 PUAN TÜRLERİNİN HERHANGİ BİRİNDEN BAY:290 BAYAN:290 OLARAK AÇIKLANMIŞTIR….ANCAK LYS TABAN PUANLARI KAÇ ONU BİLMİYORUM BİLGİSİ OLAN LÜTFEN YARDIM ETSİN…

Cevapla

ben sorumlu geçtim ve diploma alamıyorum ancak 2.seçim aşamasını çağrıldım diplomasız gitsem kabul ederler mi

Cevapla

Kabul edilmistir. Diyorda puanları düsdü galiba

Cevapla
Global Gündem
7 Haziran, 2013 15:47

ikinci seçim aşamaları için listelerinde belli olacaktır. Başvuruları zaten kabul ediyorlar. Puanlar başvuru sayısı ve başvuru yapanların aldıkları puanlara göre belirlenecek görüşündeyiz.

Cevapla

arkadaşlar 275 puan almıştım ast. tuttu ama harp okulları gelirmi bilgisi olan varmı?

Cevapla

harp okuluna gıdebılmen icin lys de ham olarak cok yüksek alman gerekmektedir.478 puanla girdi benm arkadaşım

Cevapla

Yuh Kardeşim öyLe OLUrmu sitesinde 320 diyor sen nerenden sallıyon millet doktor olur ozaman

Cevapla

hayır baraj puanı erkekler için 290 bayanlar için 280 puandır.

Cevapla

Havadan Elendim. Baraj puanı tutmadı. kara inşallah olur.

Cevapla

arkadaşlar kara astsubay taban puanı ne?

Cevapla
okty albyrk
2 Ocak, 2014 21:38

sınav kayıtları ne zaman başlıyor:
2014 ün :

Cevapla

iyi aksamlar kara kuvvetleri ikinci seçim aşamalarına çağrılıp çağrılmayacağımız ne zaman belli olur acaba bi bilginiz varmı? bide deniz kuvvetlerıne basvurup vurmadıgımı bilmiyorum basvurdugumu nereden ogrenebılırım_?

Cevapla
Global Gündem
8 Haziran, 2013 00:38

Haziran ayı içerisinde belli olacağı yönünde bilgi veriyorlar. Kesin bir tarih yok şuanlık.

Cevapla

peki internet üzerinden nasil başvuru yapacagız

Cevapla

karayla deniz ne zamn açıklancak ??

Cevapla
Global Gündem
8 Haziran, 2013 00:41

Haziran ayı içerisinde açıklanacak. Fakat kesin bir tarih belirtilmiyor.

Cevapla

Arkadaşlar Kara astsubay sonuçları açıklandı mı ?

Cevapla

GEÇEN SENE 180 VE UZERİ ALMIS 200 NASIL OLUYOR

Cevapla

kara harp okuluna başvuru yaptım fakat sonuçları göremiyorum nerden öğrenebileceğimi bilen birisi yardımcı olabilir mi?

Cevapla

ya ben tc mi giriyorum ama kayıt bulunamadı diyor bu kabul edilmediğim anlamına mı geliyor

Cevapla

ya kara harp okulu kayıt yaptım ne zaman cagırırlar veya nerden bilecem kabul edildigimi ????

Cevapla

arkadaşlar sonuclar açıklandı

Cevapla

17 yaşındayım kazanmışım ama yaş sorun olur mu ? .s

Cevapla

KARDEŞIM BEN O SAYFAYI AÇIYORUM TC VE ORDAKI ODU GIRIYORUM BENDE SONUÇ BULUNAMADIK ÖYLE BIR KAYIT YOK. DIYOR NEDEN.

Cevapla
Global Gündem
10 Haziran, 2014 13:30

Birde alt kısımdaki linkleri deneyin lütfen hepsi farklı dönemlere ait.

K.K.K.lığı 2014 yılı 2’nci Dönem Sözleşmeli Er Temini İçin tıklayınız…

K.K.K.lığı 2014 yılı 1’nci Dönem Sözleşmeli Er Temini İçin tıklayınız…

K.K.K.lığı 2013 yılı 4’ncü Dönem Sözleşmeli Er Temini İçin tıklayınız…

Cevapla

bi sene imamhatipte okudum daha sonra meslek lisesine geçtim ve burdan mezun oldum öğrenim belgesine imam hatipi yazarsam bi sorun olurmu yada yazmazsam anlaşılırmı?

Cevapla

ben kazanmışım. bişey sorcam şuanda dişlerimde tel var ve dirseğimde çok belli olmasada bi yara izi var. sizce mülakatta sorun olur mu?

Cevapla
Global Gündem
12 Haziran, 2013 20:05

Mülakatlarda sağlık aşamasında belli olacaktır.

Cevapla

ya biri bana birşey söylesin kafayı yiyecegim resmen ben astsubaylığı çok istyorum ama 2012 mezunuyum 2014de sınava girecegim tekrar başvurular başlayınca arkadaşlar mezun yılı tutmayabilir diyorlar bu nasıl ya kaç yıl geçse tutmaz mezun olursan 2012 mezunuyum daha 2 yıl oldu bu yıl mezun olalım biri ne olur cevap versin

Cevapla
Global Gündem
12 Ekim, 2013 14:49

01 Ocak 2013 tarihi itibarı ile dört yıl ve daha fazla süreli yüksek öğretimi bitirenler için 28 yaşından (En fazla 27 yaşında olmak; 01 Ocak 1986 ve daha sonraki doğumlular), daha az süreli yüksek öğretimi bitirenler için 26 yaşından (En fazla 25 yaşında olmak; 01 Ocak 1988 ve daha sonraki doğumlular) gün almamış olmak.

Kesin ve nettir.

Cevapla

taban puan kaç acaba bilgisi olan varmı

Cevapla

bendede tel var acaba girmeme engel olurmu? birde miyop var bu kesin engelde

Cevapla
Global Gündem
13 Haziran, 2013 22:38

Sağlık kontrollerinde belli olacaktır. Kesin birşey söyleyemeyiz.

Cevapla

Arkadaşlar işletme bölümünden mezun olan astsubaylar ne işle uğraşır tam olarak bilgilendirirseniz sevinirim. Ayrıcada bu bölümü okuyanlar sınavsız 2 yıl Anadolu Üniversitesinde ön lisans yapabiliyormuş doğrumu?

Cevapla

mrh ben ygs başvuru yaparken girmek istemiyorum dedim başvuruda sorun olur mu bi de ben meslek yüksek okulu mezunuyum onların ayrı alımı var diye duydum lütfen bilgi verirmisiniz

Cevapla
Global Gündem
14 Haziran, 2013 13:09

http://www.globalgundem.com/kara-astsubay-2-secim-asamasi-hakkinda/ linkte b) maddesi size yardımcı olacaktır.

Cevapla

Astsubay meslekyüksek okulu 2. seçim aşamasına gerekli olan belgeler nelerdir? Bilgilendirirmisiniz.. ?

Cevapla

Yurtdisinda liseyi bitirenlerin YGS ye girme sarti var mi acaba?

Cevapla

Assubaylikta isletme ve teknik puan me demek kimler isletme puan ile girer teknik puan ile kimler girer bi cevaplar misiniz

Cevapla

ben on başvurumu yapmıstım ama yaptıktan sonra karşına on başvuru raporu çıkıyo ben onu çıkarmadım o belge zorunluymuş dogrumu

Cevapla
Global Gündem
16 Haziran, 2013 02:24

http://www.globalgundem.com/kara-astsubay-2-secim-asamasi-hakkinda/
vermiş olduğum linkte sorunun cevabını bulabilirsin. Teşekkür ederiz

Cevapla

pekı ohalde o belge istenmıyor deılmı bu belgeler sadece çok önemlı cok zorr durumdayım

Cevapla

ben düz lise mezunuyum ve 1 sene sınıfta kaldım sorun olur mu ve işletme ve teknik bölümü kazandım bunlar için meslek okulundan mezun olmak gerekirmi?

Cevapla

as mı yedek mi

Cevapla

kara kuv.adına hava astsubaylık ne anlama geliyor.Hava astsubaylıkla aynı değilmi ?

Cevapla
Global Gündem
18 Haziran, 2013 18:40

Kara kuvvetleri farklı Hava Kuvvetleri Farklı Deniz Kuvvetleri Farklı Jandarma Farklı

Cevapla

hayır hava en üst puan isteyen harp okullarından

Cevapla

Subaylıga gırmek ıcın yastan elenırmiyım tesekkur ederm

Cevapla

Acıklise ogrencisiym okul bittıgnde 22 yasında oluyorum osym dn baraj puanı almis olsamda yastan elenr mym

Cevapla

merhaba ben ygs başvurusu yaparken işaretledim girmek istiyorum diye ve internet sitesindende başvurdum.Fakat çağrılma tarihleri için siteye tc’mi yazıyorum “bu tc ile kayıt bulunamamıştır” diyor.Ne yapmam lazım lütfen yardım edin.

Cevapla

kardeşim sınavdan sonra yani 25 martta bidaha kayıt yapnana lazmıdı yapmadıgın için kaydın bulunmamış onadandır

Cevapla

imamhatip mezunları buraya basvurabılıyor mu bılgılendırırsenız sevınırım..

Cevapla

arkasaşlar ben 25 martta başvuru yaptım yalnız böyle tc no ile kayıt bulunamadı yazıyo ne yapmam lazım bilgisi olan varsa yorum atabilirmi

Cevapla

iyi günler ben sınava girmeye hak kazandım fakat ön üst dişlerimde 2 kesik diş eksikliği ve bacağımda lenfödem bulunmaktadır fakat bu hareketlerimi kısıtlamamaktadır bu sebepler benim sağlık kurulunda elenmeme sebep olur mu öğrenmek istiyorum teşekkürler

Cevapla

Kara kuvvetleleri myo kaç öğrenci çağırıp kaç öğrenci alıyor bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim

Cevapla

ya bu astsubay meslek yuksekokulunun kontajanı ne kadar

Cevapla

bıde ygs ham puanı olarak yuzde 70 varmıs 300 puan aldım 200 puanla aramızda bıse yok sadece 6 puan var bu hesaplama nasıl olacak yuzdeye vurursak

Cevapla

ben sorumlu geçtim ve diploma alamıyorum ancak 2.seçim aşamasını çağrıldım diplomasız gitsem kabul ederler mi

Cevapla

Merhaba bn bu Cumartesi kk ast MYO işletme yönetimi bölümünün mulkatına gırcem de kızlarda kaç 400 metre mı koşu acaba

Cevapla
sergen karakocalı
12 Temmuz, 2013 02:29

ARKADASLAR BEN MÜLAKATA GİDİCEM. 1 DİŞİM EKSİK 1 DİŞİM DOLGU AMA DİŞLERİM ÇOK GÜZELDİR. SORUN OLURMU ?

Cevapla

dişlerinin güzelliğine bakmıyorlar orda tamlığına ve düzgünlüğüne bakıyorlar

Cevapla

ben 2011 de liseden mezun oldum. seneye kara ast. sınavına girebilirmiyim ki?

Cevapla
Bahri AKTAR
22 Temmuz, 2013 13:16

ben meslek lisesi mezunuyum YGS sınavından taban puanın üstünde alırsam teknik astsubaylığına gire bilir miyim

Cevapla

Yardımci olun lütfen bana . Daha yeni mezun oldum . Ygs puanım 230 . Astsubay olabilir miyim . Böyle bir ihtimal varsa nasıl başvuru yapcm . Bilgi verin lütfen

Cevapla

herhangi bir üniversitede okuduğun halde başvuru astsubay myo larına başvuru yapma şansın var mı ??? toplamda ıkı kere denemen şansın var astsubay myo larını böyle bişey var mı

Cevapla

herhangi bir üniversitede okuduğun halde astsubay myo larına başvuru yapma şansın var mı ??? toplamda ıkı kere deneme şansın var dıyolar astsubay myo larını böyle bişey var mı

Cevapla

arkadaşlar 1994 doğumlu olanlar 2014 kara kuvvetleri astsubay meslek yüksek okuluna başvuru yapabiliyormu

Cevapla

merhaba.Ben 2014-2015 astsubay ve subaylıpa başvuru yapıcam 17.04.1994 doğumluyum yaşın uyuyor ama 2012 mezunuyum yinede başvurabilir miyim?

Cevapla

Ön başvuru internet üzerinden nereden yapılıyor link atabilir misiniz? Tşk.

Cevapla

Ben önlisans mezunuyum 2012 de mezun oldum astsubaylık için bu srne basvuru yapıcagım acaba sınav var mı önlisans mezunları icin yoksa sadece mülakata mı tabi tutalacak bu konuda bilgi istıyorum tsk edrm

Cevapla

duz lisede menzun oldum ıyı bir asker olmak ıstıyorum deniz harp okulu 18 yasındayım liseyi 2011 de menzun oldum kayıt olmak için ne yapmam lazım

Cevapla

bende küçük bi kaza var kolumda ama doktor raporum var bi sorun olur mu

Cevapla

bnde kçk bi yara var ama raporum var kabul ederler mi

Cevapla

belli olmuyorsa yani dikkat çekmiyorsa kabul ederler sıkma canını

Cevapla

arkadaşlar ben 2012 mezunuyum kkk astsubaylık okuluna 2014 ygs de başvurma hakkım varmı 1994 doğumluyum astsubaylığı hiç denemedim hakkım varmı yardımcı olursanız sevinirim

Cevapla
Global Gündem
12 Ekim, 2013 15:01

2014 de belirlenen başvuru koşullarına göre net bilgi verilecektir.

Cevapla

meraba admın jandarma astsubay meslek yüksek okulu 2013 yılı baraj puanı kac soyleyebılır msıın

Cevapla
Global Gündem
12 Ekim, 2013 15:00

Bu konuyla ilgili net bir bilgiye ulaşamadık. Yanlış bilgi vermek istemiyoruz. Teşekkür ederiz.

Cevapla

bn 7.sınıf öğrencisiyim ve subay olmak istiyorum ama puanları kaç blmiyorum biliyorsanız söylermisiniz ?

Cevapla

sen bi ünv sınavlarına gir askeri liseye kızlar alınmıyor malesef

Cevapla

arkadaşlar astsubaylık yas sınırı en fazla 21 mı ya . bi bilgi vrrsnz svnrm

Cevapla

arkadaşlar lise mezunu astsubay olabilirmi

Cevapla
Global Gündem
12 Ekim, 2013 14:52

Sınava girerseniz olabilirsiniz. Neden olmasın ki ?

Cevapla
Global Gündem
14 Ekim, 2013 22:29

Sınava girersen olursun neden olmayasın ?

Cevapla

merhaba ben meslek lisesi öğrencisiyim liseyi bitirdikten sonra kara harp okuluna yada kara kuvvetleri astsubay meslek yüksek okuluna girmeyi istiyorum okuluma tanıtım amaçlı gelen subaylara sorduğum kadarıyla ve bazı kaynaklardan araştırmama göre girebileceğimi öğrendim ama kara harp okulunun sitesindeyse meslek lisesi mezunu giremez diyor bana kesin bir bilgi verirseniz sevinirim

Cevapla

subay okuluna deil ama astsubay okuluna girebilirsin belki

Cevapla

BEN MESLEK LİSESİN DE OKUYORUM SUBAY OLMAK İSTİYORUM NE YAPMAM GEREKİYONR BİLGİLİLERDEN HABER BEKLİYORUM

Cevapla
Global Gündem
12 Ekim, 2013 14:52

Başvuru Koşulları:

Harp Okulları Yönetmeliği’nin 44’üncü maddesinde düzenlenmiş olan “Harp Okulları Giriş Koşullarını” taşımak,
TSK Sağlık Yeteneği Yönetmeliği’nin TSK askerî okullarına girecek öğrenci adaylarına ilişkin sağlık niteliklerine uygun olmak,
Vücut yapısı düzgün, her bakımdan sağlam ve fiziksel görünüşü kusursuz olmak (Ağız, çene ve diş yapısı muntazam olmak, göğüs kafesinde şekil bozukluğu bulunmamak, vücudunun herhangi bir yerinde dikkati çekecek ve göz estetiğini bozucu yara, yanık, leke, kellik, frengi ve cilt hastalığından iz bulunmamak, düztaban olmamak),
Kalp, böbrek, karaciğer rahatsızlıkları ve tüberküloz geçirmemiş olmak,
Frengi vb. bulaşıcı hastalığı bulunmamak,
Türkçeyi kusursuz konuşmak (Dilinde kekemelik, pepemelik, pelteklik, tutukluk vb. olmamak),
Duymasında herhangi bir kusuru bulunmamak,
Derecesine bakılmaksızın (Renk körlüğü, şaşılık, miyop, hipermetrop ve astigmat) herhangi bir göz kusuru bulunmamak ve lazer ameliyatlısı olmamak,
Sevk edileceği askerî sağlık teşkillerinden “ASKERÎ ÖĞRENCİ OLUR” kaydını içeren sağlık raporu almak,
Devam mecburiyeti olan ve aşağıda belirtilen okul türlerinden mezun olmak,
11033 Anadolu Lisesi (Yabancı Dille Öğretim Yapan Resmî Liseler),
11058 Fen Lisesi,
11017 Lise (Resmî ve Gündüz Öğretimi Yapan Liseler),
11106 Lise, Özel Lise, (Yabancı Dil Ağırlıklı Program Uygulayan Liseler),
11066 Özel Fen Lisesi,
11025 Özel Lise,
11041 Yabancı Dille Öğretim Yapan Özel Lise,
30028 Lise Programı,
30077 Lise Programı (Yabancı Dil Ağırlıklı),
50027 Anadolu Öğretmen Lisesi,
50019 Öğretmen Lisesi,
11122 Sosyal Bilimler Lisesi.
Öğreniminin herhangi bir safhasında yukarıda belirtilen okul türleri dışındaki okullarda okumamış olmak,
Öğrenim gördükleri/görmekte oldukları liselerden, 2013 yılında mezun olmuş/olacak durumda olmak veya dönemine bakılmaksızın 2012 yılında mezun olmuş olmak (kesin kayıtların başlangıcına kadar mezun olmak),
2013 Yılı Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) ile Lisans Yerleştirme Sınavına (LYS) katılmış ve K.K.K.lığınca belirlenecek olan asgari puanı (Orta Öğretim Başarı Puanı dâhil edilmemiş) almış olmak,
Yurt dışındaki okullardan mezun olanlar için bu okulların bir mesleğe yönelik olmadığını, lise ve dengi okullarıyla denkliğini belirten, Millî Eğitim Bakanlığınca onaylanmış belgeye sahip olmak (Bu belge yazılı sınav sonucunda K.K.K.lığı tarafından belirlenecek baraj puanı aşıldığı takdirde ikinci seçim aşaması sınavlarına gelirken getirilecektir.),
Şehit, muharip gazi veya malul gazi çocuklarına kontenjanın % 5’i oranında ilave kontenjan verilecektir. Diğer adaylar için tespit edilen baraj puanının (Orta Öğretim Başarı Puanı dâhil edilmemiş ham puana göre) % 90’ını alan Şehit, Muharip Gazi veya Malul Gazi çocukları ikinci seçim aşaması sınavlarına kabul edilecektir.
En fazla 20 yaşında olmak (01 Ocak 1993 ve daha sonra doğanlar müracaat edebilir. Yaş hesaplaması; 2013 yılından gün ve ay gözetmeksizin doğum yılının çıkarılması ile hesaplanır. Örneğin; 1993 yılında doğanlar için 2013-1993 = 20 yaş),
Her ne sebeple olursa olsun yaş düzeltmesi yaptıranların düzeltmeden önceki yaşları dikkate alınır.
Başvuruda bulunan adaylarda, TSK Sağlık Yeteneği Yönetmeliği esas alınarak hazırlanan TABLO-1 ve TABLO-2’ de belirtilen boy ve ağırlık standartları aranır.

Cevapla

bayanlarda boy tam kac olarak kac istıyolar?

Cevapla
Global Gündem
12 Ekim, 2013 14:40

Bu adresten sorunuzun cevabına kesin ve net ulaşabilirsiniz.
http://www.globalgundem.com/bayan-astsubay-adaylarinda-aranan-boy-ve-kilo-oranlari/

Cevapla

bayanlar 800 metre mi koşuyor mülakatlarda ve 3 dakika çok az bir süre

Cevapla

merhaba benim nişanlım şuan uzmançavuş astsubaylık sınavlarına girmek istiyo rica etsen bilgi verir misiniz?

Cevapla

ben bu sene harp okulu düşünüyorum. baya yetenekli birisiyim.yanlız sağlıkta göz kusurum var miyop gözlüklü veya lazer tedavisi olsam girebilirmiyim kara harp okuluna boyum fizikim on numara . bişeyi anlamıyorum mesela ağız diş yapısı başka bi tarafı podyumamı çıkacaz mankenmi olacaz saçma yani. ben lazer tedavisi olcam miyop.ayrıca gerekli psikolojik,fiziki eğitimleri aldıktan sonra bordobereli olacak kadar potansiyel var bende tşk

Cevapla

Merhaba iyi gunler ben bu sene 2 yillik kontrol ve otomasyon bolumu okuyorum meslek lisesi cikisliyim askeri okullarin myo bolumune gitmek istiyorum kayitlar gecti mi haberinizi bekliyorum lutfen

Cevapla

Ya bn imam hatip mezunuyum kara astsubaylıgı icin basvuru yapmayi dusunuyorum soylenenlere gore artik imam hatip mezunlarida basvuru yapabiliyomus bu dogru mu

Cevapla

boy kilo oranı felan ne bayanlarda

Cevapla

ya ben bu astsubaylıgı cok ıstıyorum su an lıse 3. sınıfım we lıseden sonra astsubay yuksek okuluna gıtmek ıstıyorum ama yazılanlardan hıc bır sey anlamadım bana yardımcı olur musunz ?

Cevapla

merhaba arkadaşlar bn turizim meslek lisesi son sınıf öğrencisiyim bu yıl ki taban puanları nedir yardımcı olurmusunuz herhangi bir sağlık prolemim yok yara jilet izi sabıkam da yok lütfen yardımcı olun

Cevapla

2yıllık meslek yüksek okulu mezunları ygs ye girip ast.myo. tercih yapabilirlermi yaş 21 in altında. teşekkürler.

Cevapla

Ben lise 3.sinif ogrencisiyim anadolu lisesinde okuyorum boy 178 uyuyor kiloda uyuyor yalniz miyopum 4 numara . Subay olmayi cok istiyorum ama isteme sebebim maasindan filan degil sert bir yapiya sahibim annemle babam ayri ve hem okuyorum okuldan ciktiktan sonra çalışıyorum gece eve geliyorum ve hafta sonlarida derahaneye gidiyorum yani nefea almaya bile zamanim yok aileme ben bakiyorum subay olup herkese kendimi kanitlamak bu yasadigim hayattan ders alarak ve vererek cikmak istiyorum . Gozlugum oldugu icin sorun olur mu sinavlari kazanmak icin herseyi yapacagim

Cevapla

Imam hatipli arkadaşların sorularına cevap vermemissiniz ama ben de bu sorunun cevabini arıyorum. Cevaplarsaniz memnun olurum. İyi günler.

Cevapla
Global Gündem
11 Kasım, 2013 23:54

Sizin ve diğer arkadaşlarımıza veremediğimiz cevaptan dolayı özür dileriz. Sorularınızın cevabının net olarak bir bilgi elde etmediğimiz sürece cevaplayamıyoruz. Globalgundem.com ekibi olarak sizlerden özür dileriz.
Sorunuzun cevabı ;

Giriş Şartları
Madde 44 — Astsubay meslek yüksek okullarına, ihtiyaç duyulması hâlinde aşağıdaki koşulları taşıyanlardan, yapılacak seçme sınavlarında başarılı olanlar alınır. Aşağıda belirtilen bu koşullar dışındaki diğer giriş koşulları, kuvvet özelliklerine göre her yıl Genelkurmay Başkanlığı, ilgili kuvvet komutanlığı, Jandarma Genel Komutanlığı veya Sahil Güvenlik Komutanlığınca belirlenir ve yayımlanır.
a) Türk vatandaşı olmak,
b) Kuvvet Komutanlıkları, Jandarma Genel Komutanlığı veya Sahil Güvenlik Komutanlığı tarafından belirlenen ve Genelkurmay Başkanlığınca onaylanan sivil lise ve dengi okulların birinden diploma almaya hak kazanmış olmak,
c) Kendisinin, annesinin, babasının, kardeşlerinin ve velisinin;
1) Tutum ve davranışları ile yasa dışı, siyasî, yıkıcı, irticaî, bölücü ideolojik görüşleri benimsememiş, bu gibi faaliyetlerde bulunmamış veya bu gibi faaliyetlere karışmamış olması,
2) Türk Silâhlı Kuvvetlerinin manevî şahsiyetine gölge düşürmemiş ve askerliğin şeref ve haysiyeti ile bağdaşmayacak fiil ve hareketlerde bulunmamış olması,
3) Toplumca tasvip edilmeyen kazanç yollarında çalışmamış ve hâlen çalışmamakta olması,
4) Devletin şahsiyetine karşı işlenen suçlar ile basit ve nitelikli zimmet, irtikap, iftira, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, inancı kötüye kullanma, yalan yere tanıklık, yalan yere yemin, cürüm tasnii, ırza geçmek, sarkıntılık, kız, kadın veya erkek kaçırmak, fuhşiyata tahrik, gayri tabii mukarenet, dolanlı iflas gibi yüz kızartıcı veya şeref ve haysiyeti kırıcı suçlar ile istimal ve istihlak kaçakçılığı hariç olmak üzere kaçakçılık, resmi ihale ve alım ve satımlara fesat karıştırma, devlet sırlarını açığa vurma suçlarından birinden mahkûmiyetinin bulunmaması,
5) Yapılacak arşiv araştırması ve resmî güvenlik soruşturması sonucunda şüpheli ya da sakıncalı hâllerinin bulunmaması,
ç) Taksirli suçlar hariç olmak üzere, affa veya zaman aşımına uğramış yahut para cezasına çevrilmiş veya ertelenmiş hükümlülüklerine ilişkin kayıtları adlî sicilden çıkartılmış olsa bile bir cürümden hükümlü bulunmamak veya soruşturma altında olmamak,
d) Nişanlı, evli, dul, hamile, çocuklu olmamak veya herhangi bir kadınla veya erkekle nikahsız olarak birlikte yaşamamak,
e) Bir askerî okuldan çıkmış veya çıkarılmamış; sivil okullardan ise çıkarılmamış olmak,
f) Okula karşı yönergede belirtilen uygun nitelikte sorumlu bir veli göstermek,
g) Kuvvet özelliklerine göre, Türk Silâhlı Kuvvetleri Sağlık Yeteneği Yönetmeliğine uygun olarak, tam teşekküllü bir askerî hastahaneden “Askerî Öğrenci Olur” raporu almak,
ğ) Astsubay meslek yüksek okullarında yapılacak olan sınav, mülâkat ve diğer seçim işlemleri sonundaki değerlendirme sıralamasında, önceden belirlenen kontenjan içinde bulunmak,
h) “Askerî Okullara Alınan Öğrenciler ile Silâhlı Kuvvetler Hesabına Fakülte ve Yüksek Okullarda Okuyan Öğrenciler İçin Yüklenme Senedi Düzenlenmesine ve Bu Okullardan Çeşitli Sebeplerle Ayrılacak Öğrencilere veya Kefillerine Ödettirilecek Tazminata Dair Yönetmelik”de belirtilen yüklenme ve kefalet senetlerini düzenlemek.

Cevapla

tabıkı artık alım yapılıyo bende 11. sınıftayım şimdiden başladım hazırlıklara

Cevapla

beyler 2014 baswuruları hakkında bılgı alabılırmıyım

Cevapla
Global Gündem
11 Kasım, 2013 23:59

2014 hakkında bir bilgi şuan da bulunmuyor. Bunun nedeni ise her yıl mevzuat yayınlandığı için. O yılın seçmeleri ise o sene ki mevzuata göre belirlenmektedir.
Teşekkür ederiz.

Cevapla

ya ben bu sene giricem dislerimde hafif sorun var ne olur bu

Cevapla

benim abim sağlık astsubayı ne gibi bir yararı olur

Cevapla
Global Gündem
15 Kasım, 2013 23:01

Bu konuda kesin bir şey söyleyemeyiz. Dilerseniz abiniz ile görüşebilirsiniz.

Cevapla

Benimde size Bir Sorum olcakdıda : Bu jandarma Alımları HAngi İlde YApılıyor Mülakat sözlü Vs. İşlemlerinin Yapıldığı İl Neresi Ve Okulu Neresi Veya AYnı şekilde Deniz Ast Subaylıhı İle Hava Ast Subaylıhın kileride Biliyorsanız Onlarında Bilgilerini Bize Söylerseniz Çok Mutlu Oluruz.

Cevapla
Global Gündem
15 Kasım, 2013 23:29

Genel olarak astsubay seçimleri Ankara da gerçekleşmektedir ama 2014 seçmeleri nerede olur kesin bir bilgi bulunmuyor.

Cevapla

2014 astsubay internet ön başvurulari ne zaman başliyo başvuruyo hangi siteden yapabilirm 1993 doğumluyum bi yilki mulakata katilma şansim varmi teşekkürler.

Cevapla

Astsubaylığa başvuru yapmak ıstıyorum 2 yıllık onlısans mezunuyum ygs ıle alakam yok sanırım ?? Ve sınavlar yada mülakata kendı sehrımız de gırebılıyomuyuz?? bazı sıtelerde kımı sehırlerde sınavın yapıldığı yazıyo doğruluk payı nedır? 2014 başvuruları ne zaman baslıyı bılgı verırısenı zsevınırım…Sımdıden teşekkürler

Cevapla

ya ben meslek lisesi mezunuyum şuan 18 yaşındayım astsubay okulu kaç yıl sürüyo yani kısacası ben en erken kaç yaşında astsubay olabilirim??

Cevapla
Global Gündem
1 Aralık, 2013 13:26

Astsubay meslek yüksek okulları 2 yıllıktır.

Cevapla

BEN KARA HARP OKULANA GİRMEK İSTİYORUM AMA GÖZÜMDE MİYOP VAR. ONUN İÇİN BEN ŞİMDİ BAŞVURUDA BULUNAMAZMIYIM YANI KABUL EDİLMEZMİYİM. BİRDE BAYANLARDA BOY KAÇ???

Cevapla

BEN KARA HARP OKULUNA GİRMEK İSTİYORUM 2014 MEZUNU OLACAM. AMA GÖZÜMDE MİYOP VAR. ACABA SIKINTI YARATIRMI BAŞVURUDA BULUNAMAZMIYIM KABUL OLMAZ MI??? BİRDE BAYANLARDA BOY NE KADAR OLMALI ACABAAAA

Cevapla

BEN KARA HARP OKULA GİRMEK İSTİYORUM AMA GÖZÜMDE MİYOP VAR. BUNUN İÇİN BAŞVURUDA BULUNAMAZMIYIM. NE YAPMAM GEREKİYOR YARDIMCI OLURMUSUNUZ.BEN 2014 OLACAM. BU KONUDA NE YAPMAM GEREKİYOR ACABA BİRDE BAYANLARDA BOY KAÇ???

Cevapla

Ben su an universite ogrencisiyim astsubayliga girebilirmiyim ve cok kilo verdigim icin vucudumda catlaklar var sizce sorun olurmu

Cevapla

Bayanlarda 800 metre koşu için 3 dakika istedikleri doğru mu

Cevapla

Nazancigim bak bayanlarda 400 metre 2 dk olmasi lazim bnm bildigim kadariyla erkeklerde 400 metre 79 sn

Cevapla

S.a bn bu sene astsubaylik myo sinawlarina giricem ama bazisoylntiler duydum liseden mezun olduktan snra en fazla 2sinav hakkin var dediler bn lilisede14.09.2012 yilinda mezun oldum yani bu gircegim sinav bnm 3. Sinavim olucak bi skinti olur mu cok kafama takiliyo

Cevapla

kardeşim aynı sıkıntı bende de var normalde kılavuzda yazan yaş tutuyo ama benimde 3. girişim olacak olup olmadığını öğrenirsen bnada ulaşır msın..

Cevapla

benim göğsümde doğum lekesi var sorun olurmu
????

Cevapla

Bmce sinavi gecseniz bile mulakatta lazerli ameliyatin bile olmuycak bnm var mesela ondan elendim

Cevapla

s.a ben nasıl başvurucm buu astsbay sınavaına acaba sınıf tarihi geçtimi gneçler bana bi bilgi verin….

Cevapla
SEYDİ VAKKAS BAĞCI
16 Aralık, 2013 13:43

ARKADAŞAR BEN ASTSUBAYLIĞA GİRECEĞİMDE YÜZÜMDE 7 DİKİŞ VAR SİLDİRSEM SORUN OLURMU ACABA YETKİLİLERDEN CEVAP BEKLİYORUM ?

Cevapla

bn subaylık sınavına girmek istiyorum nereden başvuracağım.???

Cevapla
Global Gündem
23 Aralık, 2013 22:03

Ocak 2014 de yeni koşullar belli olur o zaman bilgi verilecektir. Teşekkür ederiz.

Cevapla

acık lise ögrencisıyım subaylık sınavına gırsem kazandıgım takdırde subay olabılır mıyım

Cevapla
Global Gündem
23 Aralık, 2013 22:04

Kazanırsanız neden olmasın . Ocak 2014 de yeni koşullar belli olur o zaman bilgi verilecektir.

Cevapla

s.a ben meslek lisesinde okuyorum teknik astsubay olmak istiyorum bu konuda bilgi verebilirseniz sevinirim

Cevapla

bayanlarda boy tam kac olarak kac istıyolar?

Cevapla
Global Gündem
23 Aralık, 2013 22:07

Sorunuzun cevabına net olarak ulaşabileceğiniz link aşağıdadır.

http://www.globalgundem.com/bayan-astsubay-adaylarinda-aranan-boy-ve-kilo-oranlari/

Cevapla

mrb ben 6 sınıfa gıdıyorum sınavlara nasıl gırecem bayanlarda boy tam kac olarak kac istıyolar? kosu nekadar lutfen bılen varsa soylesı lutfen

Cevapla

mrb ben bu sene 2 yıllık yüksek okul mezunu olcam jandarma astsubaylığına başvurman için ygs puanı felan gerekmiormuş galiba direk başvurabiliyormuşuz bilgi verirseniz sevinirim

Cevapla

Mrh. Duz lise mezunu vr 1990 dogumluyum subay olabilir miyim

Cevapla
Global Gündem
23 Aralık, 2013 22:10

2014 için başvuru koşulları açıklanmadı o yüzden kesin bilgi veremiyoruz. Başvuru koşulları açıklandığında sizlere net bilgi verilecektir.

Cevapla

ya bu iki yıllık okuyanlar için jamyo nasıl giriliyor bilgi verirseniz sevinirim bide internetten başvuru tarhleri ne zaman açıklanır

Cevapla

iyi günler. ben 2015 yılında paramedik önlisans mezunu olucam inşallah. ama subay olmak istiyorum. bu konuda ne yapmam gerekir? bilgilendirirseniz sevinirim

Cevapla

Merhaba 94 haziran dogumluyum ve 2012 mezunuyum bu sene basvurabilecek miyim ?

Cevapla

mrb ben bu sene 2 yıllık yüksek okul mezunu olcam jandarma astsubaylığına başvurman için ygs puanı felan gerekmiormuş galiba direk başvurabiliyormuşuz bilgi verirseniz sevinirim
admin kaç kere yazdım cvapladım bidaha yazıyorum lütfen yardımcı olursan sevinirim bide 2014 internetten jamyo başvuruları ne zaman ?

Cevapla
Global Gündem
30 Aralık, 2013 03:27

2014 için başvuru koşulları belli değil. Ön lisans mezunları için ayrıca alım yapılıyor. Bunun koşulları da yayınlandığında size daha net bilgi vereceğiz.

Cevapla

Ben meslek lisesinde son sınıf öğrencisiyim ygs sinavindan sonra assubayliga başvuru yapıcam peki okuldan gelen puandan faydalaniyormuz bilgi verirseniz sevinirim

Cevapla
Global Gündem
31 Aralık, 2013 15:38

Ham puan ele alanıyor. Yani Ygs sınavından alacağınız hampuan ile başvuru yapabilirsiniz.

Cevapla

Ben meslek lisesinde son sınıf öğrencisiyim ygs sinavindan sonra assubayliga başvuru yapıcam peki okuldan gelen puandan faydalaniyormuz bilgi verirseniz sevinirim

Cevapla

Global gündem öncelikle iyi günler.Benim bir sorum olacaktı,benim bölümüm hazır giyim ve ygs5(TM) puan türünden puan geliyor Hava Astsubay M.Y.O için ygs5(TM) puanından mı istenilen baraj puanını yapmam gerekli ve bu okul için mülakattan sonra ayrı bir sınav yapılacak mı şimdiden teşşekür eder saygılarımı sunarım.

Cevapla
Global Gündem
31 Aralık, 2013 15:36

2014 senesinin başvuru koşulları belli olmadığı için sorunuza net bir cevap veremiyoruz. Yeni koşullar açıklandığında mutlaka cevap vereceğiz. Teşekkür ederiz.

Cevapla

Tablolara ulaşamıyorum. Bayanlar için boy kilo sınırını yazabilir misiniz global? Bir de diş teli olan birisinin alınma ihtimali nedir? Sonuçta bi yıl sonra tel çıkacak.

Cevapla

Merhaba 94 haziran dogumluyum ve 2012 mezunuyum bu sene basvurabilecek miyim ?

Cevapla
Global Gündem
3 Ocak, 2014 01:05

Başvuru şartlarının 16. maddesinde sorunuzun cevabı tam bu şekilde dir.

16. En fazla 21 yaşında olmak (01 Ocak 1992 ve daha sonra doğanlar müracaat edebilir. Yaş hesaplaması; 2013 yılından gün ve ay gözetmeksizin doğum yılının çıkarılması ile hesaplanır. Örneğin; 1992 yılında doğanlar için 2013 -1992 =21 yaş),

Cevapla

merhaba ben 2012 haziran dönemi mezunuyum aslında sorumun cevabını bilsemde yinede sormak istiyorum 2014 klavuzu açıklanmadı ama bu sene ki mezuniyet yılı şartlarında değişim olma ihtimali yada benim bir umut girebilme ihtimalim ne ve astsubay myo kız alımı yapmıyordu iki sene öncesne kadar bu uyglamayı sadece iki yıl sürdüücek yani bu sene alım yapmıycak diye biliyorum ben bu konuda bilgi verirmisiniz şu an üniversiteye başladım ama lise mezunu olarak bu şartlarda hangi askeri okullara başvurabiliyorum ?

Cevapla

ayakta ameliyet izi var bir şey olurmu

Cevapla

ben açık lise öğrencisiyim mezun olmam için 54 krediye ihtiyacım var bu yıl astsubaylık sınavlarına başvuru yapabilirmiyim

Cevapla
baransel tunca
5 Ocak, 2014 20:49

lise son öğrencisiyim üniversite sınavlarına gireceğim ,2014 askeri okullar sınav tarihi belirlendimi?

Cevapla
Global Gündem
5 Ocak, 2014 23:32

Belli değil

Cevapla

aöl mezunu harp okullarına girebiliyor mu

Cevapla
Global Gündem
8 Ocak, 2014 23:36

Gerekli koşulları karşıladıktan sonra girebilirsiniz neden olmasın. Fakat 2014 yılı başvuru koşulları belli değil.

Cevapla

1994 doğumluyum bu sene yani 2014 yılında ygs ye girip astsubay myo’na basvuru yapabilir miyim ?

Cevapla
Global Gündem
8 Ocak, 2014 23:35

2013 Astsubay öğrencilik için başvuru şartlarından birisi buydu. 2014 için başvuru koşulları açıklanmadığı için bir şey söyleyemiyoruz ama bu koşula 1 sene eklenir yani 1993 ve daha sonrası doğanlar müracaat edebilir diye değişebilir. Kesin değil ama bunu da söyleyelim.

En fazla 21 yaşında olmak (01 Ocak 1992 ve daha sonra doğanlar müracaat edebilir. Yaş hesaplaması; 2013 yılından gün ve ay gözetmeksizin doğum yılının çıkarılması ile hesaplanır. Örneğin; 1992 yılında doğanlar için 2013 -1992 =21 yaş),

Cevapla

2014 astsubay ön kayıtları belli oldumu ?

Cevapla

meraba. ben 1 Kasım 1996 doğumluyum. 12. sınıfa gidiyorum. düz lise okuyorum. YGS’den ast. subaylığa başvuru yapabilirmiyim. yapabilirsem kazanmam için ne kadar puan almam gerekiyor bilgi verbilirmisiniz lütfen

Cevapla

mrb 2012 saglık meslek lisesi ATT bölümü mezunuyum astsubay myo paramedık bolumu ıstıyorum ne yapmam gerekıyor yardımcı olursanız sevınırım

Cevapla
ali mehmet zerey
10 Ocak, 2014 04:53

dısımde dolgu vardı dustu 1aylık tedavısı var bu ast subay olmam ıcın engelmı

Cevapla

merhaba. ben lise son öğrenciyim şuan ygs ye hazırlanıyorum. başvuruları sınavdan sonra nereye nasıl yapılması gerekmektedir? ben sözelden giricem sınava baraj puanı kaçtı gecen sene?

Cevapla

arkadaşlar ben giden sene mezun oldum lise 1. sınıfta tekrar yaptım başvuru yapabilirmiyim.

Cevapla

askerliğini yapmış olan astsubay olamıyormu ?

Cevapla

anadolu meslek bilişim bölümü mezunu olacağim son senem suan, askeri okula kendi bölümümle ilgili bir dala girebiliyor muyum ?

Cevapla

ben ce bu pttcell de bimcell ve avea falan bedava olsa konus ma iyi olur bence bu hatta geçer herkez ben b u hatta gectim ve menmunum

Cevapla

hocam ben erciyes üniversitesi myo okuyorum bu sene megzun olacam astsubaylık sınavına girersem nasıl bir yol izleyecem ben veya ne kadar askeri agitim alacam..

Cevapla

ben acık lıse ogrencısıyım gelecek yıl 102 kredıyle gecıcı mezun belgesıyle ygs ye gırdıgım takdırde subaylık baraj puanını alsam subay olabılır mıyım bılmıyorum ama bu arada kafamı karıstıran 1994 dogumluyum ya
bu konuda bana yardımcı olabılır mısınız yasım 22 olmus olsa elenır mıyım caca bn bı yardımcı olur musunuz detaylı bı sekılde her sıtede cok farklı yazıyo

Cevapla

merhaba globalgündem ben gazi kardeşiyim. abimin gazi olması bana bi yararı olurmu…birde astsubaylığa başvurmam için nasıl başvurabilirim hiç bir bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim TŞKLER…

Cevapla

mrb 1992 ocak doqumluyum ve 2010 lise mezunuyum bayan olarak qirmem mümkün mü

Cevapla

Ben gecen sene mezun oldum ygs sinavina hazirlaniyorum ve asker olmayi cok istiyorum nasil basvuru yapacagimi bilmiyorum lutfen yardimci olurmusunuz

Cevapla

Ast subaylıktan özel tim e geçebilme şansımız var mı.

Cevapla

var bordo berelilere geçebilirsin 3 aylık intibak kanpı var dayanabilirsen bordo berelilere hoşgeldiniz

Cevapla

benım dısım kırılmıstı ama doktor duzeltı acaba astsubay olabılır mıyım

Cevapla

Arkadaslar. Bu başvuruyu nasıl ypacam yardımcı olun ilk defa basvuracam

Cevapla

teknik astsubaylık meslek liselerinden alıyormu?

Cevapla

ben alper lise mezunu olcam bu yıl ama ben astsubaylık sınavlarına girmek iştiyorum ama kayıt nerden yaptıracam bilmiyorum hatay antakya yardımcı olursanız sevinirim arkadaslar

Cevapla

S.A BEN MERSİNDEN HÜSEYİN LİSE SON SINIF ÖĞRENCİSİYİM ASKER OLMAK İSTİYORUM BOYUM 164 KİLO 70.

Cevapla
Oğuzhan Y
30 Ocak, 2014 21:21

Admin Kardeşim Müsaitseniz Eğer Benmde Size Bir sorum olcakdı. Bu jandarma Ön Kayıt İşlemleri Ygs den Hemen 1 Gün Sonramı Oluyor Yoksa Bu kayıt İŞlemleri öncemi Oluyor Veya Başladımı Ben Jandarmanın Sitesine BakıyoruM Ancak pek Bişey ANlamıyorum Bu Ön kayıt İşlemlerinin Nerden gerçekleştiğini Veya nezaman Gerçekleştiğini Diletirmisiniz Veya Linkini Bize Arz edermisiniz ?

Cevapla
Global Gündem
6 Şubat, 2014 21:00

Genelde sınavdan sonra gerçekleşiyor. Bu hep böyle oldu. Bu senede bu şekilde olacaktır. YGS sınavından sonra ama kesin günü belli diyemem .

Cevapla

0102 1987 doğumluyum şuan 93/4 Ankara hava kuvvetlerinde askerim meslek yüksekokul mezunuyum astsubay olma ihtimalim var mı

Cevapla
Global Gündem
6 Şubat, 2014 21:38

Sorunuzun cevabına http://www.globalgundem.com/muvazzaf-astsubaylik-basvurulari-icin/ yazımızdan ulaşabilirsiniz.

Cevapla

Merhaba global gündem ben 2011-1 sözleşmeli ER Olarak görev yapmaktayim 1989 doğumluyum 2014 Aralikta sözleşme bitiyor bu yıl YGS sinavindan astsubay barajini gecsem gire bilirmiyim yaş sınırı nedir??? Ben ilk oldugum için fazla bilgi ve önderlik eden yok??? Herkeze saygilar…!!!

Cevapla
Global Gündem
6 Şubat, 2014 20:54

Astsubaylık meslek yüksek okulları genel olarak en fazla 21 yaşında olunması gerekiyor. Geçen sene o şekilde belirtilmişti. Bu sene koşullar belli olmadığı için birşey söyleyemiyoruz.

Cevapla

mrb kara kuvvetleri astsubay myo ya kaç kız alınıyor..?

Cevapla

merhaba 2010 mezunuyum 1993şubat dogumluyum başvurabilir miyim bide ünv son sinifim ama okulum uzadi nasil yapmaliyim lise olarak mi başvurabilirim

Cevapla

başvuru tarihi ne zaman acaba

Cevapla

ben 17 yasındayım bu sene açıköğretime yazıldım lise bittikten sonra kara harp okuluna yazılmak istiyorum yazılabilirmiyim
yazılmayı çok istiyorum

Cevapla

arkadaşlar şu an lise son sınıftayım ygs ye basvuru yaptım askeri okullara girmek istiyorum dedim ancak ben basvuruyu ne zaman yapmam lazım veya gec mi kladım endişeliyim bana lütfen yardımcı olun

Cevapla

Ben meslek lisesinde çocuk gelişimi bölümü okuyorum ve kara kuvvetleri astsubay meslek okuluna gitmek için anadolu,düz, ya da fen lisesi gibi benzeri liselerden mi okumak lazım?

Cevapla
Global Gündem
7 Şubat, 2014 19:31

tabiki de hayır ygs ye giren her arkadasımızın basvuru sartlarını karşıladıktan sonra başvuru yapma şansı var.

Cevapla

Çok teşekkür ederim

Cevapla

Bayanlarında jandarma meslek yüksek okuluna gitme şansı varmı? Varsa şartları neler?

Cevapla

Ablam 1991 li başvuru yapabilir mi?

Cevapla
Global Gündem
9 Şubat, 2014 23:24

Geçen seneki başvuru koşulları 21 yaşından büyük olmamaktı. Bu seneki başvuru koşulları açıklanmadı netleştiği zaman daha kesin bilgi verebileceğiz.

Cevapla

kızlarda subaylık,askeri okul ınavlarına girebilirler mi? ne olur bilgi verin.

Cevapla
Global Gündem
9 Şubat, 2014 23:22

Girebilir

Cevapla

arkadaşımla ben bu tür sınavlara girmek istiyoruz kızlarda başvuru yapabilirler mi?

Cevapla
Global Gündem
9 Şubat, 2014 23:21

Tabikide

Cevapla

Merhaba,
Düz lise öğrencisiyim bu yıl mezun olucam ama deniz myo girmek istiyorum başvuru şartlarında ‘erkek’ olmak yazıyor bayanlar başvurup deniz myo giremez mi demek oluyor?Fakat alınacağı bilgisi var internette ?

Cevapla
Global Gündem
18 Şubat, 2014 23:22

Başvuru koşulları doğrultusunda gerçekleşiyor.

Cevapla

Ast.Subay meslek yuksek okuluna gitmemiz için kaç puan almam yeterli sizce.

Cevapla

Mrblar, tıbbi dokümantasyon sağlık MYO mezun uyum ve 23 yasindayim astsubayliga başvurma sansim var mi?

Cevapla

admin ben kara astsubaylığa başvuru yapmak istedim ama formda üniverste okumuş olmak gerekiyor ki boşluğa yazmam gerekiyor lise 4 ten sonra hangi askeri okullara gidebilirim

Cevapla

Merhaba arkadaslar bu sinav nezman olacak alanlari neyi

Cevapla

ya ben meslek lisesinde okuyorum astsubay olabiliyomuyum ? bilgisi olan lütfen cevap versin

Cevapla

Arkadaslr bn saglik meslek lisesi 2012 mezunuyum meslek liseleri ast. Basvuru yapabiliyo mu bu engel kalkmis miydi

Cevapla
mehmet serkan
28 Şubat, 2014 22:30

ben kırıkkale unı. elektronık haberleşme okuyorumda burdan mezun olucam ınş. ama kara astsubaylıgına nasıl başvurabılırım

Cevapla

Lisede alinan disiplin cezasi orngn uzklastrma vebenzeri seyle astsubay myo ya engellmi

Cevapla

aynı anda iki alanada başvuru yapılabiliyomu biri olmassa biri gibi ?
bide taban puanı kaç bu yıl

Cevapla
Global Gündem
24 Mart, 2014 04:36

tabiki de hepsine başvuru yapabilirsiniz.

Cevapla

ben başvurdum lise için bando için kaç puan lazım ve ne gerkli

Cevapla

kız meslek lisesi çocuk gelişimi öğrencisiyim.bölümümden dolayı kara kuvvetleri astsubay meslek yüksek okuluna giremezmiyim

Cevapla

bu yıl için bayan alımı kaç acaba?

Cevapla

Merhaba astsubaylik başvurular ne zaman başlıyor bilginiz var mi ?

Cevapla

merhaba ben haziran ayı 2010 lise mezunu 1993 doğumluyum 4 kere ygs sınavına girdim bu senede sınava girip astsubaylığa başvuru yapabilir miyim hem yaş açısından hem de ygs sınavına çok girmem sorun olur mu? yardımcı olursanız sevinirim.

Cevapla

Meslek lisesine gidenler olamiyor mu

Cevapla
Global Gündem
28 Mart, 2014 22:34

Beklettiğimiz için özür dileriz arkadaşlar Başvuru koşulları açıklandı alt kısımdaki linkten ulaşabilirsiniz. Teşekkür ederiz. Bizi takip etmeyi unutmayın. Facebook üzerinden de takip edebilirsiniz.
Facebook sayfamız : https://www.facebook.com/pages/GlobalGundem/269946889689157

2014-2015 Astsubay Meslek Yüksek Okulu Başvuru Koşulları

http://www.globalgundem.com/2014-2015-astsubay-ogrenci-basvuru-kosullari

Cevapla

2014 JAMYO,HAMYO,KAMYO ve DAMYO taban puanları kaç ?????

Cevapla

merhaba arkadaslar … 2014 kara harp okulu degil ast subaylık taban puanı kac acaba bilgisi olan var mı ben basvuru yaptım ama

Cevapla

lütfen birisi cevap yazsın :( ygs 3 219 ygs5 : 203 herhangi bir ast subaylık basvurusuna cagrılır mıyım ….yonetim olmasına gerek yok teknik de olabilir

Cevapla
Global Gündem
30 Mart, 2014 23:19

Başvuru yapanların puanlarına göre sonuçlanacağından siz başvurunuzu yapın.

Cevapla

2014 yılı astsubay meslek yüksek okulunun baraj puanı kaç bilginiz var mı? Yardımcı olursanız sevinirim.

Cevapla

Suan ygsden 200 aldım baska bır sınavamı gırıcem yoksa ygs hampuanlamı yerleşicez .

Cevapla
akın kuşcu
16 Nisan, 2014 14:14

Arkadaşlar ben geçtiğimiz sene aòl’den mezun oldum suanda duzcede peyzaj mimarlığı okuyorum bu sene ygsye girdim . Ön başvuru formunu dolduruyorum fakat uyarı linki geliyo okul kodunuz veya türünüz uygun olmadından dolayi işleminiz yapılamamaktadır diye bu konuda yardımcı olabilecek varsa sevinirim.

Cevapla

Öncelikle bu sayfadan çok şey öğrendim çok teşekkür ederim. Admin geçen seneki taban puanlarını yazabilirmisin hava-jandarma-deniz? Kafamızda az çok bi puan cetveli oluşur hiç olmazsa. Şimdiden çok teşekkür ederim

Cevapla

kollarımda 3 tane çizik var faça gibi bi sorun olurmu sizce ?

Cevapla

iyi günler ben endstr meslk elektrk elektrnk mezunym kara ast myoda işletmeye gidebilrmiyim puanm 240 teşkkürler

Cevapla

Admin ben sigara kullanıyorum engel olurmu bu

Cevapla
Alperen Tugay Güngör
4 Mayıs, 2014 18:35

arkadaşlar mülakatlar ne zaman bilgisi olan yokmu. Kayıt işlemlerinde bi bilgisayardan kayıt yaptım sona başka bilgisayardan kayıt belgesini cıakrtım sorun olmaz demi . ?

Cevapla

lise son sınıfı öğrencisiyim geçen yıl trafık kazasında yuzumde 2 tane amelıyat izi oldu astsubaylığa başvurmayı düşünüyorum yuzumdeki ameliyat izi sorun yaratır mı bılgısi olan söylesin

Cevapla

12. sınıf ogrenciyim adım merve 1995 dogumluyum astsubaylıgı dusunuyorum fakat puanı hakkında ve nasıl kayıt olunacagı hakkında bır bılgıye sahip degilim. rica etsem bu konular hakkında bilgi verir misiniz ?

Cevapla

11. sınıf ogrenciyim adım merve 1995 dogumluyum astsubaylıgı dusunuyorum fakat puanı hakkında ve nasıl kayıt olunacagı hakkında bır bılgıye sahip degilim. rica etsem bu konular hakkında bilgi verir misiniz ?

Cevapla

Arkadaslr kara harp astsubaylik meslek yuksek okuluu kac puanla aliyoo nolurrr yardimciii olunn nolurrrr yaaaa haftaya aciklabiyo ama merak ediyorum biri cvb versin

Cevapla

Kara harp okulunun sitesinden başvuru yapmıştım. başvuru yaptığım okullar (kara harp okulu / kk. astsb. myo teknik bölümler / gata sağlık astsubay myo / kk. astsb. myo işletme yönetimi / hava astsubay myo (k.k.k.lığı adına) ) bunlar ben hava astsubay myo istiyorum, mülakata çağrılıp çağrımadığımı kara kuvvetlerinin sitesinden mi hava kuvvetlerinin sitesinden mi bakmalıyım ?

Cevapla
Global Gündem
22 Haziran, 2014 04:32

Lütfen alt kısımdaki linkten kontrol ediniz.

https://pertem.kkk.tsk.tr/02Sonuc/kho/Sonuc.aspx

Cevapla

Ya ben daha açık öğretimde okuyorum 27.20.1994 doğumluyum edim asker oda orda kalıp subay olacak ben de ola bilirmiyim ne yapmam grrek

Cevapla

Arkadaşlar ben imam hatip lisesinde okuyorum allahın izni ile astsubay olmak istiyorum artık imam hatipliler astsubay olabilior diolar ama sizde bilgi verebilirmisiniz teşekkür ederim şimdiden lütfen bilgi verin

Cevapla

astbusaylık mülakatları ne zamn bilen var mı?

Cevapla

Merhaba 2012 lise çıkışlıyım. 2013 devresinde KKK Astas mülakatlarından geçemedim. Tekrar deneme şansım var mı acaba 1994 doğumluyum. Şuan da Önlisans 2. sınıfım

Cevapla

astsubay olmak istiyorum aöl mezunuyum acaba bi engel olabilir mi ?

Cevapla